niedziela, 8 września 2013

rules.

z zasady się niczego nie boję
szczególnie gdy piję z wódką colę

z zasady  również rzadko się mylę
chyba , że głowę mam w gwiezdnym pyle

z zasady nie mówię za wiele
słowa ciężko w zdania kleję

może jak będę  już białogłowa
w mądrości skąpana
od stopy po szyję
mniej się pomylę

kręgosłup mam sztywny moralny
lecz wyjątkowo mało lojalny

z zasady na partnerstwo się nie godzę
z partnerem nigdy nie jest mi po drodze
wolę spotkać przeciwnika
nieustraszonego wojownika

i  tę wojnę z nimi  toczyć
brudnymi myślami się w nocy droczyć

poprzeczkę wiecznie podnosić muszę
inaczej  umrę i się uduszę

lubię gdy ktoś jest trudny w obyciu,
nieskromny w piciu
i szorstki w życiu

 z dala od głaskania

ono mnie zawsze skłania
do wkurwiania

z zasady nie lubię poznawać ludzi
bo każdy mi się za szybko nudzi.

nie płaczę nazbyt często
z uwagi, że łez mi tracić szkoda

nieważne jaka pogoda.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz