piątek, 27 grudnia 2013

jakby nie stało się nic

wiesz jak bardzo potrafi boleć to ciało 
gdy mu się coś odebrało ? 

wszystkie głupie przemyślenia
ich istnienie niczego nie pozmienia

głowa dawno zapomniała
że z nas dwojga była para

dlaczego tak się kurwa dzieje 
że myślę o tobie o sto milionów razy za wiele

ciągle, a szczególnie całkiem w nocy
kilka godzin po północy 
czuje brak twój tak dotkliwie
jakby w stopę całkiem gołą
wbiło leśne się igliwie

tęsknię co noc i co rano
wiesz, że pijana rozbiłam kolano ?

kocham się w myślach z twoimi kolegami
pieprze się z ich prawdziwymi ciałami 

szukam ciągle dotyku znajomego
bo mi  nie smakuje  ręka jego

na mojej twarzy 
uśmiech się warzy

z mojego oka
łza wylatuje bardzo powoli

dokładnie wtedy gdy mnie pierdoli

byłeś moim życiem
kawy piciem
spaniem pod wspólnym nakryciem
ciągłym wkurwieniem
z początku alfabetu imieniem

jesteś we mnie żywy 
bardziej niż kiedyś prawdziwy

chce twoje ciało gołe 
dotknąć jeszcze raz całą sobą
zapomnieć że już razem być nie mogą
zespolić się całkiem z dębową podłogą
lewą nogą
z wielką trwogą
czuć że jesteś
tą osobą
mój przez chwilę
jakże drogą

tęsknię za tobą dziś bardziej niż wczoraj
może nie mocniej niż jutro
ubrana cała w pantery futro

a gdy pomyślę że mnie kochasz jeszcze
nachodzą mnie w nocy mokre dreszcze

nie tak miało być kochany
nie czas miał leczyć nasze rany

nie on
ani ona

w ciebie wypatrzona jak popierdolona
nie znajdziesz w jej oczach spojrzenia mojego. 
w rękach dotyku
tak namiętnego
w słowach uczucia
w łóżku kochanki
która budzić cię będzie przez wszystkie ranki

udajmy trochę bardziej jeszcze proszę
bo ja się z tym zamiarem noszę

że się wcale nie znamy
że żyjemy a nie trwamy
że nie jestem ciągle z tobą

gdy naczynia myjesz
i gdy wódkę cytrynową pijesz
że mnie nie ma
w łóżku między wami
ponurymi wieczorami
że nie nosisz mnie pod skórą
że nie jestem w myśli, którą
chcesz odpędzić lecz nie możesz
zimno dzisiaj jest na dworze
czekam
nie wiem którą już godzinę, 
gdy ja minę ty przeminiesz 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz